نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

حتی زمانی که خون در ادرار سرانجام در نفروپاتی IgA در نفروپاتی IgA؟ یک بیماری گلومرولی مشترک اولیه توسط رسوبات IgA در منطقه مزانژال گلومرولی مشخص است.هماچوری و یا خون در ادرار شایعترین علامت بیماری کلیوی است.

خیلی اوقات، بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در داشته هماچوری ماکروسکوپی عود بعد از 1 ~ 3 روز از عفونت تنفسی فوقانی. پس از هماچوری ماکروسکوپی چند ساعت یا چند روز طول می کشد، هماچوری ماکروسکوپی تبدیل هماچوری میکروسکوپی. پس از آن شما می توانید باقی بماند روز مختلف با توجه وضعیت بیماری بیماران. در برخی موارد، هماچوری ناخالص یا هماچوری میکروسکوپی دوباره و دوباره تکرار شده است.

این علامت می تواند نفروپاتی IgA در پیش آگهی بدتر، پس از آن بسیار مهم است برای این بیماران مدیریت هماچوری به موقع و موثر خود را.

مدیریت هماچوری بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در؟ اگر بیماران تنها این مشکل، اما هیچ مشکلی دیگر، شما لازم نیست که به درمان های خاص، اما باید به طور منظم تحت نظارت است. با این حال، اگر بیماران هماچوری مکرر، این بیماران ممکن است مجبور به انجام عمل برداشتن لوزه است که می تواند کمک به کاهش برخی از هماچوری تا چه حد.

روش های فوق می تواند خون کنترل در ادرار کمک کند، تا حدی، اما برخی درمان های سیستمیک نیز باید به دنبال درمان موثر علائم و IgA نفروپاتی ریشه و کنترل بیماران.

سلول های بنیادی یک راه موثر برای مقابله با بیماری کلیه در ارتباط با درمان اختلالات سیستم ایمنی بدن است. دلیل این است که این درمان می تواند نه تنها حذف کمپلکسهای ایمنی، تنظیم سیستم ایمنی بدن و تنظیم محیط داخلی، بلکه تغذیه سلول های ذاتی کلیه و بازگرداندن سلول های کلیه آسیب دیده. در نهایت، نفروپاتی IgA در را می توان به طور موثر معکوس شود.

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می دانیم چقدر مهم است برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در کوتاه آخرین لحظه از هماچوری به موقع خود را. اگر شما علاقه مند در مورد درمان فوق، شما می توانید یک پیام زیر را ترک کنند.

http://enfermedad-renal.com/nefropatia-por-IgA/1914.html





:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA در، هماچوری، IgA در درمان نفروپاتی و علائم ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: